Saturday, September 19, 2009

Pink...and lots of it!



Mergeam pe Republicii azi, cu castile in urechi, ii dadeam la greu pe heavy metal, cand brusc ma izbeste un miros atat de...roz incat aproape m-a doborat din picioare. Si in mintea mea deja eram WOW!SHIT! Cine dracu s-a scaldat in ligheanul cu parfum?? Imi continui drumul linistit, doar ca sa ma izbesc de un zid de...ROZ! Mie imi place negrul...am o duzina de tricouri negre si chiar le port, dar pe langa asta am si camasi albe, albastre...mai port si hanorace de diverse culori and whatever...In fata mea tropaia o specie mai speciala de pitzipoanca. The fucking pink flamingo! Toace cui,bineinteles ca roz, strampi roz, mini-fusta roz (adica de la buric pana la solduri) si putin mai sus de buric falfaia o bucata de carpa roz, oarecum mulata pe niste sani probabil umflati cu pompa, iar de jgheaburile plapande, cu terminatii unghioase (evident, roz) atarna o gentuta...alba :)) . Pupilele mele erau in agonie, asa ca am hotarat sa trec in fata ei si sa imi vad de drum, dar nu inainte de a ma holba ca un nesimtit la sanii ei (i'm a fucking man and i'm going to ogle as much as i want to)... sincer nici nu i-am vazut fata, dar pot sa jur ca buzele ei erau roz, oricum, mi-am intors privirea si i-am dat la drum in continuare, dar tre sa recunosc ca mintea mi-a luat-o putin la fuga...ma gandeam oare ce culoare are telefonul ei(roz?), sau daca potentialul posesor al unui asemenea specimen raspunde la apelativul de "iubi meu pufos si...roz", daca are deja cliche-icul chiuaua, arhi-necesar pitzipoancelor de genul, sau daca lenjeria ei intima e tot...roz
Tot deliarand am inceput sa ma intreb ce fel de personalitate ar avea una ca asta, cat de superficiala poate fi, ce idealuri, ce aspiratii ar putea avea...Iar apoi, raspunsul m-a izbit brusc! O personalitate de cacat, probabil, imposibil de ajuns la ea fara o masina de macar 15.000euro, marele ideal ar fi...nu stiu, poate o pereche de unghii impodobite cu cateva cristale Swarovski si un tip cu super multi bani si juma de metru de pula (oups!)...
Mda...exact genul de tipa care as vrea sa o vad in masina langa mine, infipta in scaunul pasagerului, intrata prin parbriz, pe niste riffuri de chitara care ar face un copil mic sa planga.. DA! chiar detest tipele astea, care incearca sa isi ascunda adevarata fata sub un perete de fond de ten, speriate sa isi deschida altceva decat picioarele...Si nu vreau sa aud comentarii de genul: esti judgemental, ipocrit si misogin! Cand o sa imi faca cineva cunostiinta cu o "diva a rozului", dispusa sa iasa in oras cu un tip care o arde cu bike-ul, nu cu un Q7, careia sa nu-i fie frica sa rada la bancurile mele si care se multumeste cu un sandwich de la ando's nu cu o cina la Aro Palace (si asta fara se simta kitchoasa) atunci o sa recunosc ca am gresit...dar hei..cum asta nu o sa se intample, eu nu o sa imi schimb parerea...raman in continuare la filmuletul cu rifful de chitara, capul infipt in tetiera si parbrizul spart...
Apropo! Daca melodia s-a terminat si tu nu ai termiant de citit, ia lectii!

No comments:


Powered By Blogger

Search This Blog